+30 210 866 4491

ΚΑΛΑΘΙ

Απλά βήματα για να κάνουμε τα καλύτερα smoothies!

Χρησιμοποιούμε μόνο, φρούτα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και νερό όχι ριζώδη λαχανικά όπως πατάτες, μπρόκολα κτλ.

Smoothie #1,  3-4 φύλλα του λάχανου 1 αχλάδι 1 μπανάνα 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα μάνγκο 2 φλιτζάνια νερό 2 κουταλιές λιναροσπορο.

Smoothie #2 , 1 φλιτζάνι σπανάκι 3-4 φύλλα λάχανο λίγο δυόσμο 1 μπανάνα 1 / 2 μήλο 6 φράουλες 1 / 2 φλιτζάνι κομμένα ανανά 1 / 2 αβοκάντο 2 φλιτζάνια νερό 2 κουταλιές αψητα αμύγδαλα σκονη 1 κουταλιά της σούπας κρεμα καρύδας 1 κουταλιά της σούπας λιναροσπορο κοπανισμενο Λιγο κατεψυγμένο μάνγκο

Smoothie #3, 4 φύλλα μαρουλιού 1 / 2 αβοκάντο 1 μήλο 1 μπανάνα 1 φλιτζάνι κομμένο ανανά 1 / 2 φλυτζάνι μυρτιλλα 2 φλιτζάνια νερό 1 κουταλιά της σούπας κρεμμα καρύδας 1 κουταλιά της σούπας σιροπι αγαύης (προαιρετικά)

Smoothie #4, 5 φύλλα μαρουλιού 4 μπανάνες 2 χούφτες σαλάτα 3 φλιτζάνια νερό  

Smoothie #5, 150 γραμμάρια σπανάκι 1 μάνγκο 2 φλιτζάνια νερό

Smoothie #6, σπανάκι 1 μπανάνα 1 1 / 2 φλιτζάνια ανανά 2 πορτοκάλια 2 φλιτζάνια νερό 

Smoothie #7, 2 φλιτζάνια σπανάκι 1 μπανάνα 1 φλιτζάνι κομμάτια μάνγκο 1 κουταλιά της σούπας λιναροσπορος κοπανισμενος 2 φλιτζάνια νερό

Smoothie #8, 2 φλιτζάνια σπανάκι 1 μήλο 1 μπανάνα Χυμό από 1 λάιμ 1 κουταλιά της σούπας πράσινο χορτάρι σκόνη, κριθάρι (προαιρετικά) 2 φλιτζάνια νερό

Smoothie #9, 1 φλιτζάνι σπανάκι 1 φλιτζάνι ρόκα 1 φλιτζάνι φράουλες 1 μάνγκο 1 μήλο 1 κουταλιά της σούπας πράσινο χορτάρι σκόνη κριθάρι (προαιρετικά) 2 φλιτζάνια νερό

Smoothie #10, 3-4 φύλλα λάχανο 1 μπανάνα 1 φλιτζάνι φράουλες 2 φλιτζάνια νερό 1 κουταλιά της σούπας λιναροσπορος κοπανισμενος 1 κουταλιά της σούπας σπόροι κάνναβης

Κοινοποίηση

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
info@atwa.gr