Αν μετά το μεσηνεριανό νιώθεις τα μάτια σου να κλείνουν,αντί να πιεις καφέ,ανέβα και κατέβα μερικές φορές τη σκάλα,προτείνεται σε νέα έρευνα στην επιθεώρηση Physiology & Behaviour.
 
Στη μελέτη βρέθηκε ότι οι γυναίκες που ανεβοκατέβηκαν σκαλιά για 10 λεπτά ένιωθαν πιο ξύπνησε και με διάθεση για δουλειά συγκριτικά μ'εκείνες που ήπιαν 50mg καφεΐνη-περίπου 1/2 φλιτζάνι καφέ."Αυτού του είδους η άσκηση ενισχύει την απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο,όπως η νορεπινεφρίνη και η ντοπαμίνη,που σε κάνουν να νιώθεις γεμάτη ενέργεια" σχολιάζει ο συγγραφέας της μελέτης,Patrick O'Connor,PhD.Η καφεΐνη,από την άλλη πλευρά,μειώνει την υπνηλία μπλοκάροντας τη δράση της αδενοσίνης,ενός νευροδιαβιβαστή που συμβάλλει στην αίσθηση της κούρασης.