Μπορεί να είχες μέρες να κάνεις γυμναστική ή να δοκίμασες κάποια καινούργια προπόνηση και τώρα πονάς παντού.Ο μυϊκος πόνος,το πιάσιμο όπως λέμε,είναι στην πραγματικότητα μικροσκοπικοί τραυματισμοί και σχισίματα στις μυϊκες ίνες,τα οποία προκαλούν φλεγμονή και πόνο που τον αναφέρουμε ως "καθυστερημένη έναρξη μυϊκου πόνου".Τυπικά,η ενόχληση θα κάνει peak 48ώρες μετά την άσκηση και σταδιακά θα αρχίσει να υποχωρεί.Και παρότι ο μυϊκός πόνος είναι σημάδι πως γύμνασες αποτελεσματικά τους μυς σου,δεν υπάρχει λόγος να υποφέρεις.Επιτάχυβε την αποθεραπεία με ένα foam roller,απαραίτητο "εργαλείο" για όσους γυμνάζονται.
> Ξάπλωσε ανάσκελα με το foam roller κάτω από τη μέση και το δεξί πόδι λυγισμένο να πατάει στο πάτωμα.Κυλήσου στο roller,από τον κόκκυγα εώς σχεδόν τον αυχένα,και επανάλαβε αλλάζοντας πόδι.